صرافی یورپی چه خدماتی را ارائه میکند؟
صرافی یورپی یک صرافی ارز دیجیتال میباشد که خدماتی از قبیل خرید و فروش کاملا اتوماتیک ارز های دیجیتال و الکترونیک ؛ وریفای اکانت های بین المللی ؛ تحلیل بازار سرمایه ؛ نمایندگی کارگزاری های معتبر دنیا ؛ فروش کیف پولهای سخت افزاری یا لجر ؛ فروش سیم کارتهای فیزیکی بین المللی را ارائه میدهد.
سوالات مربوط به در آمد زایی از یورپی:
1. آیا وارد کردن کد معرف در هنگام ثبت نام الزامیست؟
خیر ؛ درصورتی که معرفی ندارید وارد کردن کد معرف در هنگام ثبت نام الزامی نیست.
2. مقدار کمیسیون دریافتی برای معرفی هر شخص چه مقدار می باشد؟
مقدار کمیسیون دریافتی شما ۰.۲ درصد از حجم خرید شخصی است که شما ایشان را به یورپی معرفی کرده اید.
3. آیا بابت معرفی شخصی که هیچ خریدی انجام نداده باشد نیز کمیسیون دریافت میکنیم؟
خیر ؛ کمیسیون فقط زمانی پرداخت می شود که شخص خرید کرده باشد.
4. کمیسیون معرفی را از چه طریقی می توانم برداشت کنم؟
کمیسیون شما بلافاصله به کیف پول ریالی شما در سایت واریز میشود.
5. برای معرفی دوستانم به یورپی کد معرف خود را از کجا پیدا کنم؟
کد معرف در داخل حساب کاربری شما در منوی داشبورد قرار دارد میتوانید آن را به دوستان خود ارائه دهید و در سود ما سهیم باشید ؛ همچنین میتوانید لینک رفرال ما را نیز برای ورود مستقیم به سایت به دوستان خود دهید و یا اینکه با استفاده از بنرهایی که در قسمت رفرال وجود دارد لینک معرفی خود را به دوستانتان دهید.
6. آیا صرافی یورپی متناسب با مجموع خرید و فروش ، به کاربر تخفیف قرار میدهد؟
بله ، صرافی یورپی علاوه بر اینکه در هر لحظه نسبت به شرایط بازار بهترین قیمت ها را برای ارز دیجیتال ارائه میکند ، برای کاربران نیز طبق جدول زیر تخفیف هایی را در نظر گرفته ، به این صورت که هنگام خرید درصد ذکر شده را به شما تخفیف می دهد و زمان فروش شما به سایت به مقدار درصد ذکر شده ارز شما را بالاتر خریداری می کند:
کاربر سطح برنزی : مجموع خرید و فروش کاربر در سایت بیش از 50 میلیون تومان : 0.05 %
کاربر سطح نقره ای : مجموع خرید و فروش کاربر در سایت بیش از 100 میلیون تومان : 0.1 %
کاربر سطح طلایی : مجموع خرید و فروش کاربر در سایت بیش از 200 میلیون تومان : 0.15 %
کاربر سطح پلاتینیوم : مجموع خرید و فروش کاربر در سایت بیش از 500 میلیون تومان : 0.2 %
7. آیا صرافی یورپی تخفیفی را برای همکاران خود در نظر دارد؟
بله ، صرافی یورپی برای همکاران خود سطح ویژه ای را تعریف کرده است ، تا به مقدار درصد ذکر شده به آنها به هنگام خرید تخفیف دهد و یا ارز آنها را هنگام فروش بالاتر خریداری کند:
کاربر سطح همکار: 0.4 %
سوالات مربوط به کیف پول ریالی یورپی:
1. حداقل و حداکثر مقدار قابل برداشت از کیف پول ریالی سایت چه مبلغی می باشد؟
حداقل مبلغ ۲۰۰ هزار تومان می باشد ولی سقفی برای برداشت تعیین نشده و هر مبلغی در کیف پول شما باشد میتوانید درخواست برداشت دهید.
2. واریز مبلغ درخواستی ما از کیف پول چه مدتی طول میکشد؟
مبلغی درخواستی شما در روز کاری بعد از درخواست شما به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.
در صورتی که شماره شبای خود را در سایت به درستی وارد نکرده باشید ؛ مسئولیت تاخیر در واریز به عهده خود شما می باشد.
سوالات مربوط به ثبت نام و احراز هویت در یورپی:
1. ایا بعد از ثبت نام قادر به خرید و فروش از وب سایت هستم؟
خیر ؛ برای خرید و فروش می بایست حتما مراحل احراز هویت را تکمیل نمایید ؛ پس از تایید مدارک شما توسط کارشناسان ما میتوانید خرید و فروش خود را آغاز نمایید.
2. آیا برای تسهیل در ثبت نام متن یا ویدئویی در وب سایت وجود دارد؟
بله ؛ ویدئوی نحوه احراز هویت و ثبت نام را میتوانید از اینجا مشاهده کنید ؛ یا با مراجعه به این صفحه میتوانید نحوه ثبت نام و احراز هویت را مشاهده نمایید.
3. پس از تکمیل ثبت نام میتوانم خرید یا فروش خود را انجام دهم؟
درصورتی که مراحل احراز هویت را به درستی انجام داده باشید نهایتا یک روز کاری بعد از ثبت نام می توانید خرید یا فروش خود را انجام دهید. همچنین با ثبت تیکت در قسمت پشتیبانی سایت و یا تماس از طریق تلفن و یا شبکه های اجتماعی که همگی را در بالای وب سایت میتوانید مشاهده نمایید ؛ میتوانید تایید مدارک خود را زودتر دریافت کنید.
4. اسم و فامیل را در هنگام ثبت نام میتوانم به صورت رندم استفاده کنم؟
خیر ؛ اسم و فامیل می بایست حتما طبق مدارک شناسایی شما باشد ؛ در غیر اینصورت مدارک شما تایید نخواهد شد.
5. اگر تلفن ثابت نداشته باشم ؛ میتوانم در سایت ثبت نام کنم؟
چنانچه تلفن ثابت ندارید میتوانید از تلفن ثابت دوستان و یا همسایگان خود استفاده نمایید و یا شخصی که قبلا در وب سایت ما خرید و فروش کرده و تلفن ثابت ایشان تایید شده ؛ شما را تایید نماید.
6. آیا با یک تلفن ثابت چند نفر میتوانند در سایت ثبت نام کنند؟
خیر ؛ هر تلفن ثابت برای ۱ نفر قابل استفاده می باشد ؛ در صورتی که در یک خانه بیش از یک نفر قصد ثبت نام در وب سایت یورپی را دارند میبایست طبق جواب سوال قبل عمل شود ؛ یعنی یا از تلفن دیگری استفاده نمایید و یا شخص اولی که با آن تلفن در سایت ثبت نام کرده شما را تایید نماید.
7. ایا اتباع نیز میتوانند در وب سایت ثبت نام نمایند؟
بله ، ثبت نام اتباع در صورتی که مدارک انها در وب سایت تکمیل باشد مانعی ندارد.
به جای کد ملی میتوانند کد اختصاصی خود را در وب سایت وارد کنند و به جای کارت ملی ؛ کارت آمایش خود را می بایست در سایت بارگزاری نمایند.
8. در صورتی که کارت ملی نداشته باشم برای ثبت نام میتوانم از مدرک دیگری استفاده نمایم؟
در صورتی کارت ملی ندارید و یا کارت ملی شما قدیمی میباشد میتوانید از گواهینامه ؛ پاسپورت و یا شناسنامه جدید برای ثبت نام استفاده کنید.
رسید کد رهگیری ثبت نام کارت ملی در سایت قابل قبول نیست و تایید نخواهد شد.
لازم به ذکر است که اتباع برای ثبت نام نمیتوانند از پاسپورت استفاده کنند و حتما باید از کارت آمایش استفاده نمایند.
9. امکان افزودن کارت بانکی جدید به سایت پس از تایید مدارک نیز وجود دارد؟
بله ؛ در هر زمان شما میتوانید کارت های بانکی خود را به سایت اضافه کنید و پس از تایید کارت توسط اوپراتور قادر به خرید از آن میباشید.
برای تسریع در تایید میتوانید در قسمت پشتیبانی سایت تیکت ثبت کنید.
10. در صورتی که شماره کارت من تغییر کند چگونه باید آن را اصلاح کنم؟
در صورتی که به علت مفقود شدن و یا منقضی شدن کارت بانکی شما ؛ شماره کارت جدید شما با شماره کارت قبلی مغایرت دارد میبایست در قسمت پشتیبانی تیکت ثبت نمایید و شماره کارت جدید خود را اعلام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.
پس از تایید هر کارت بانکی شما مجاز به اصلاح کردن آن نمیباشید.
11. در صورتی که با کارت تایید نشده خرید کنم چه اتفاقی خواهد افتاد؟
در صورتی که شما با کارتی که در سایت تایید نشده باشد خرید کنید و یا کیف پول خود را شارژ نمایید ؛ کیف پول شما شارژ نخواهد شد و یا ارز خریداری شده به شما تحویل داده نمی شود.
با ثبت تیکت در سایت و اعلام شماره سفارش و همچنین شماره کارتی که خرید با آن انجام شده پس از ۷۲ ساعت کاری ؛ ریال به کیف پول شما در سایت واریز می شود که میتوانید با آن خرید کنید و یا درخواست برداشت از کیف را در سایت ثبت نمایید.
در صورتی که کارت استفاده شده به نام خود شما نباشد مبلغ فقط و فقط به حسابی که از آن خرید انجام داده اید واریز میشود و به حساب دیگری واریز نخواهد شد.
دقت کنید که برگشت مبلغ منوط به اعلام شماره کارت استفاده شده به ما میباشد و تا زمانی که شماره کارت به ما اعلام نشود امکان برگشت مبلغ به شما وجود ندارد.
12. ایا میتوانم حساب کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهم؟
مسئولیت همه خرید و یا فروش ها در حساب کاربری شما به عهده خود شما میباشد. پس به هیچ وجه اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.
13. ایا صرافی یورپی کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال در اختیار ما قرار میدهد؟
خیر ؛ صرافی یورپی برای حفظ امنیت سرمایه شما ؛ کیف پول ارزی برای مشتریان خود در نظر نگرفته است. در عوض به شما یاد میدهد که چگونه کیف پول خود را داشته باشید و سرمایه های خود را نزد خودتان نگهدارید تا از هرگونه هک و کلاهبرداری در این زمینه در امان باشید.
سوالات مربوط به خرید از سایت یورپی:
1. چرا با وجود اینکه آدرس ولتم درست می باشد ولی پیغام ولت شما اشتباه است دریافت میکنم؟
در این مواقع مشکلی در ادرس ولت شما وجود ندارد بلکه شما می بایست شبکه ای که برای ارز خود انتخاب کرده اید را متناسب با ادرس ولت خود تغییر دهید.
به طور مثال در صورتی که ادرس کیف پول شما برای خرید ارز ترون با حرف T شروع میشود یعنی آدرس ولت شما در شبکه TRC-20 می باشد و هر شبکه ای غیر از این شبکه را انتخاب کنید با این پیغام مواجه خواهید شد.
2. اگر ادرس ولت خود را سهوا ، نادرست وارد کنم چه اتفاقی میفتد؟
چنانچه ادرس ولت خود را اشتباه وارد کنید مسئولیت عدم دریافت ارز مستقیما به عهده خود شما میباشد.
3. اگر تگ آدرس خود را وارد نکنم چه اتفاقی می افتد؟
در صورتی که ارز خود را در شبکه ای خرید میکنید که دارای تگ ادرس می باشد ؛ وارد کردن آن الزامی باشد و درصورت وارد نکردن آن ارز شما به کیف پول شما واریز نخواهد شد و مسئولیت از دست رفتن سرمایه شما به عهده خود شما می باشد.
4. برای خرید از کدام درگاه باید استفاده کنم؟
تمام درگاه های فعال در سایت قابلیت استفاده را برای شما دارند. همچنین در صورتی که کیف پول شما موجودی داشته باشد ، میتوانید برای خرید ارز از آن استفاده کنید.
مجموعه یورپی به شما پیشنهاد میکند برای خرید ایتدا کیف پول خود را شارژ کنیدد سپس اقدام به خرید از طریق کیف پول نمایید. زیرا هم خرید سریعتری را خواهید داشت و هم چنانچه قصد خرید چند ارز مختلف را داشته باشید ، فقط یکبار مراحل خرید از درگاه را طی میکنید.
5. حداقل و حداکثر مبلغ مجاز برای خرید چقدر می باشد؟
حداقل مبلغ خرید برای هر ارز متفاوت است و با انتخاب هر ارز در هر شبکه ای این مقدار تغییر می کند. مقدار تعیین شده بر اساس وب سایت بایننس می باشد.
حداکثر خرید شما نیز به دو فاکتور وابسته است ؛ اول بستگی به سطح احراز هویت شما دارد که در این قسمت میتوانید مشاهده نمایید ؛ دوم بستگی به محدودیت بانک مرکزی دارد که برای هر کارت حداکثر ۵۰ میلیون تومان در روز و برای هر کد ملی در روز کلا ۱۰۰ میلیون در نظر گرفته شده است.
خرید بیشتر از این مبلغ می بایست حتما از طریق واریز بانکی با هماهنگی با پشتیبانی انجام شود.
لازم به ذکر است که به علت محدودیت های بانک مرکزی ، اتباع قادر به خرید مبالغ بالای ۱ میلیون تومن در درگاه به صورت یکباره نیستند و برای خرید میبایست یا برای برداشتن این محدودیت به بانک خود مراجعه کنند و یا با چندین شارژ هر کدام به مبلغ یک میلیون تومان ، کیف پول خود را شارژ کنند و اقدام به خرید کنند.
6. مبلغی نهایی خرید من در سایت با مبلغی که از حساب من کم شده مغایرت دارد ، علت چیست؟
این اختلاف که ۱ درصد مبلغ خرید شما و حداکثر ۴ هزار تومان میباشد ، کارمزدی است که توسط درگاه گرفته می شود و این کارمزد مربوط به وب سایت یورپی نیست.
چنانچه قصد خرید چند ارز را دارید پیشنهاد میکنیم ابتدا برای کل خرید خود کیف پولتان را شارژ نمایید و سپس اقدام به خرید کنید ، در این صورت فقط یکبار کارمزد درگاه را پرداخت میکنید و نیازی نیست برای هر خرید خود کارمزد پرداخت نمایید.
7. بعد از اتمام خرید باید به پشتیبانی اطلاع دهم؟
خیر ؛ نیازی به اطلاع دادن نیست و خود سایت به صورت کاملا اتوماتیک ارز را به کیف پول شما انتقال میدهد.
8. ایا امکان کنسل کردن سفارش بعد از تکمیل شدن آن وجود دارد؟
بعد از تکمیل کردن سفارش خرید امکان کنسل کردن سفارش به هیچ وجه وجود ندارد.
9. انواع وضعیت سفارش خرید در سایت به چه معناست؟
انتقال یافته: سفارش شما به کیف پول شما انتقال یافته است و نیازی به مراجعه به پشتیبانی نیست ، چنانچه پس از گذشت ۱ ساعت ارز شما در کیف پول نبود ابتدا فیلتر شکن استفاده نمایید و باز هم اگر ارز را مشاهده نکردید برای پیگیری با پشتیبانی تماس بگیرید.
در انتطار پرداخت: پرداخت شما موفق نبوده و یا اصلا به هنگام ثبت سفارش وارد درگاه نشده اید. در صورتی که مبلغی از حساب شما کم شده برای بازگشت آن ۷۲ ساعت صبرکنید و یا به بانک مراجعه نمایید.
لغو شده - انتقال نیافته: سفارش شما به کیف پول شما انتقال پیدا نکرده است و میبایست برای جویا شدن دلیل آن به پشتیبانی پیام دهید.
لغو شده : سفارش شما به دلیل تکمیل نکردن مراحل خرید لغو شده است.
در انتطار تایید: چنانچه ارز دستی مثل پایر خریداری نموده اید بعد از ثبت موفق سفارش با این پیغام روبرو خواهید شد. حداکثر تا ۳ ساعت بعد از پرداخت در ساعات اداری ارز شما انتقال داده خواهد شد.
کارت غیر مجاز: در صورتی که با کارت شخص دیگری و یا با کارت تایید نشده خودتان در سایت خرید کنید با این پیغام مواجه میشوید که برای برگشت پول می بایست بعد از ۷۲ ساعت به پشتیبانی تیکت دهید.
لازم به ذکر است که چنانچه سفارش شما با مشکل مواجه شده است میبایست حداکثر طرف مدت ۴۸ ساعت کاری مورد را کتبا ( تیکت یا شبکه های اجتماعی ) به پشتیبانی اطلاع دهید در غیر اینصورت پیگیری سفارش امکان پذیر نخواهد بود.
سوالات مربوط به فروش به سایت یورپی:
1. برای فروش به سایت هم باید احراز هویت را انجام دهم؟
بله برای فروش هم طبق قوانین جدید میبایست حتما احراز هویت را انجام دهید.
2. مبلغ فروش ارز چه زمانی طول میکشد تا به حساب من واریز شود؟
درصورتی که حساب بانکی را برای واریز در هنگام فروش انتخاب کرده باشید روز کاری بعد از فروش و در ساعت اداری مبلغ شما به حسابتان واریز خواهد شد و درصورتی که کیف پول را واریز کرده باشید هر شب ساعت ۱۲ تسویه و واریز به کیف پول شما انجام خواهد شد.
واریزی در روزهای تعطیل انجام نمیشود.
توجه کنید : چنانچه بعد از فروش خود با آن مبلغ قصد خرید ارز دیگری را دارید بهتر است به جای انتخاب حساب بانکی ، کیف پول را انتخاب نمایید تا بتوانید سریعتر خرید خود را انجام دهید.
3. چنانچه در هنگام فروش مقدار را اشتباه وارد کرده باشم چه اتفاقی می افتد؟
در صورتی که مقدار نادرست باشد ولی کد تراکنش و یا txid را درست وارد کرده باشید سایت به صورت اتوماتیک مقدار را اصلاح میکند و نیازی به ثبت مجدد سفارش نمی باشد.
4. چرا مبلغ واریزی برای سفارش فروشم در سایت تغییر کرده؟
مبالغ فروش همانطوری که در وب سایت هم توضیح داده شده ، علی الحساب میباشد و در زمانی که ارز شما به ولت ما نشسته باشد و تبدیل به تتر شود محاسبه میگردد.
5. ایا امکان کنسل کردن سفارش بعد از تکمیل شدن ان وجود دارد؟
بعد از تکمیل کردن سفارش فروش امکان کنسل کردن سفارش به هیچ وجه وجود ندارد.
6. انواع وضعیت سفارش فروش در سایت به چه معناست؟
واریز شده: ریال به حساب شما واریز شده است. در صورتی که کیف پول را انتخاب کرده باشید میتوانید آن را در موجودی کیف پول خود مشاهده کنید و درصورتی که حساب بانکی را انتخاب کرده باشید به آن حساب واریز انجام شده ، لطفا صبور باشید تا ریال از شاپرک طبق سیکل گفته شده به حساب بانکی شما واریز شود.
پرداخت شده: چنانچه سفارش شما به حالت پرداخت شده باشد نشان دهنده این است که عملیات فروش به درستی توسط شما انجام شده و طبق سیکل های گفته شده تسویه انجام خواهد شد.
لغو شده:در صورتی که سفارش فروش شما طبق توصیحات سایت انجام نشود با این پیغام مواجه خواهید شد و با سفارش های لغو شده تسویه ای انجام نخواهد شد.
در صورتی که شبکه ارزها شلوغ باشد ممکن است ارسال ارز توسط ولت شما تاخیر داشته باشد و در این صورت ممکن است با این پیغام مواجه شوید ، نگران نباشید پشتیبانی آن را اصلاح خواهد کرد.
توجه کنید مادامی که ارزی توسط ما دریافت نشود با شما تسویه انجام نخواهد شد.
در صورتی که سفارش فیک ثبت نمایید یعنی عددی را در سایت برای یک ارز ثبت نمایید ولی ارزی بابت آن به ولت ما واریز نکنید تسویه ای انجام نخواهد شد.
در صورتی که سفارش جعلی با کد رهگیری شخص دیگری ثبت نمایید و آن ارز مربوط به شما نباشد ، این کار پیگرد قانونی دارد و به مراجع قضایی معرفی خواهید شد.
7. چرا با اینکه شماره تراکنشم درست بوده ولی سایت سفارش را لغو کرده؟
چنانچه با این مورد مواجه شدید به پشتیبانی پیام دهید چون دلایل متعددی می تواند داشته باشد.
8. اگر تگ آدرس شما را وارد نکنم چه اتفاقی می افتد؟
برای فروش تمام ارزهای دارای تگ در سایت میبایست حتما تگ آدرس ما را در ولت خود وارد نمایید در غیر اینصورت تسویه ریالی با شما انجام نخواهد شد و مسئولیت از بین رفتن سرمایه شما به عهده خودتان می باشد.
9. چرا بعد از گذشت چند روز از فروش مبلغی به حساب من واریز نشده؟
چنانچه وضعیت سفارش شما واریز شده میباشد و طبق زمان گفته شده توسط سایت واریز انجام نشده احتمالا شماره شبای شما در سایت ایراد دارد و برای اصلاح و پیگیری واریز به پشتیبانی تیکت ارسال نمایید.
10. برای فروش کدام شبکه را انتخاب کنم؟
برای انتخاب شبکه میبایست به ولت خودتان توجه کنید و شبکه ی انتخابی شما در سایت و ولت خودتان می بایست یکسان باشد.
مسئولیت انتخاب شبکه اشتباه به عهده خود شما میباشد.
11. کد تراکنش یا txid چیست و از کجا ان را پیدا کنم؟
برای دریافت کد تراکنش می بایست آدرس ارزی که قصد فروش آن را به ما دارید از وب سایت برداشته ، همچنین تگ آدرس را در صورت لزوم کپی کنید و در ولت خود آن ارز را به صورت کامل به ما واریز کنید و پس از تکمیل تراکنش کد رهگیری و یا txid را از ولت خود کپی کنید و در سایت وارد کنید.
12. ارز خود را به شما انتقال دادم ولی قبل از ثبت سفارش از سایت خارج شدم ، چکار کنم؟
در صورتی که از انتقال ارز خود به ولت ما اطمینان دارید وارد سایت شوید و دوباره این کار را انجام دهید و کد تراکنش خود را ثبت کنید. بخش انتقال به ولت ما را رد کنید زیرا شما قبلا این کار را انجام داده اید.
13. تگ آدرس چیست؟
تگ آدرس ارز دیجیتال در واقع یک توضیح برای ان ارز می باشد
فرض کنید میخواهید شهریه دانشگاه خود را پرداخت کنید و مبلغی را به صورت کارت به کارت به دانشگاه انتقال میدهید ، در این زمان امور مالی دانشگاه از کجا بداند این مبلغ مربوط به کدام دانشجو میباشد؛ در واقع شما به عنوان توضیحات شماره دانشجویی خود را در فیش واریزی وارد میکنید تا دانشگاه بداند که مبلغ واریزی مربوط به شما بوده است.
برخی وب سایت ها و یا ولت ها برای یک ارز فقط دارای یک آدرس می باشند و البته هزاران یا میلیون ها کاربر دارند.
زمانی که شخصی به آن ولت واریزی انجام میدهد می بایست برای اینکه مشخص کند این ولت مربوط به چه شخصیست میبایست حتما تگ ادرس مربوط به ان ولت را وارد نماید تا شخص بتواند ان را دریافت کند.
صرافی هایی مثل بایننس و کوکوین و ... برای تعداد زیادی از ارزهای خود تگ ادرس دارند ولی ولت هایی مثل تراست ولت برای ارز های خود هیچ تگی ندارند و بدون تگ میتوانید به آنها ارز انتقال دهید.
دقت کنید چنانچه از والت تراست استفاده میکنید برای خرید از ما تگ نیازی نیست و آن را خالی بگذارید ولی برای فروش به ما چنانچه ارزی داراری تگ هست حتما تگ را فراموش نکنید.
سایر سوالات:
1. از کجا بدانم که چه ارزی را چه زمانی بخرم و یا بفروشم؟
تیم تحلیل یورپی در قسمت آموزشگاه سایت ، کانال تلگرام و صفحه یوتوب خود دائما در حال تحلیل ارز های مختلف هستند و این تحلیل ها و آموزشها را در اختیار شما عزیزان قرار میدهند.
همچنین در صورتی که از مشتریان ما هستید ، میتوانید هر ارز یا توکنی را که برای خرید مد نظر دارید به تیم تحلیل ما ارائه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحلیل رفتار آن را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
2. آیا خرید به صورت حضوری از یورپی امکان پذیر می باشد؟
در صورتی که مایل به خرید حضوری هستید میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر ما در شهر کرج که آدرس و لوکیشن آن در صفحه اصلی سایت قرار دارد مراجعه کنید و خرید حضوری خود را انجام دهید.
دقت کنید برای خرید حضوری نیز احراز هویت الزامی می باشد و قبل از مراجعه به دفتر احراز هویت خود را نسبت به مبلغ خرید خود تکمیل کرده باشید ؛ در غیر اینصورت خرید حضوری امکان پذیر نمیباشد.
3. اگر بدون هماهنگی با پشتیبانی از بانک به شما پول واریز کنم چه اتفاقی می افتد؟
چنانچه مبلغی را بدون هماهنگی واریز نمایید و امکان تکمیل کردن سفارش شما توسط ما مقدور نباشد بازگشت وجه شما ممکن است تا ۳ روز کاری به طول بیانجامد.
4. لیست قیمت ارزها را از کدام قسمت سایت میتوانم ببینم؟
برای مشاهده قیمت لحظه ای هر ارز میتوانید از ماشین حساب ارز دیجیتال در سایت و یا لیست قیمت در صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.